Neste uke skal vi ha trening med Henning fra kl 10.00-11.00.Etterpå tar vi en felles kaffe før folk fortsetter med sine egne planer.
Meld deg på i Golfbox/Turneringer innen kl 20.00 den. 1.juli., slik at Henning har en viss peiling på hvor mange som kommer.
Håper vi sees!
